راه اندازی خط تولید زغال فشرده

 

راه اندازی خط تولید زغال فشرده

راه اندازی خط تولید زغال فشرده و همچنین کسب و کار و بازار زغال فشرده به دلیل اینکه ضایعاتی چون خاک اره، خاک زغال و پوست گردو، تبدیل به زغال می شوند منفعت و سود دهی بالایی داشته و جزو مشاغل پر درامد به حساب می آید. گروه مهر صنعت در  زمینه فروش و نصب و راه اندازی خط تولید زغال فشرده خدمات بسیار خوبی ارائه می دهد.

به منظور راه اندازی خط تولید زغال فشرده چندین نوع دستگاه ساخته شده که هریک از انها در نوع خود جزو بهترین ها هستند. برخی از شرکت های تولید کننده که تازه وارد این صنعت شده اند متاسفانه بدون توجه به کیفیت دستگاه و بدون هیچ گونه آگاهی نسبت به این کار اقدام به خرید و پرداخت هزینه می نمایند. گروه مهر صنعت با توجه به میزان سابقه کار و فعالیتی که در این زمینه دارد برای هر سوال و پرسشی که توسط مشتریان مطرح شود پاسخگو است و در جهت خدمت به متقاضیان و رضایت ایشان از هیچ مساعدتی دریغ نمی نماید.

فروش دستگاه زغال قالب(فشرده)

دستگاه های زیر در خط تولید زغال فشرده کاربرد فراوانی دارند.

اکسترودر

یکی از مهمترین دستگاه ها در تولید زغال فشرده (بریکت) ذغال چینی می باشد. عملکرد این دستگاه می تواند زغال فشرده (بریکت) را با کیفیت مطلوب یا پایین تولید نماید که خوشبختانه امروزه گروه مهر صنعت با استفاده ازروش های جدیدی در فروش دستگاه زغال قالب(فشرده) و ساخت و طراحی اکسترودر با کیفیت و توان بالا در تولید، توانسته از رقیبان حاضر سبقت گرفته و تحولی عظیم در تولید زغال فشرده (بریکت) زغال چینی ایجاد کند.

کوره

کوره واقع در خط تولید زغال فشرده دارای اختلاف های زیادی با کوره های بازار می باشد که به دلیل استفاده از ورقهای استاندارد مقاوم در برابر حرارت و آتش سبب شده که از عمر مفید و بازدهی بسیار خوبی برخوردار باشند.

خط تولید زغال قالب(فشرده)

خط تولید زغال قالب(فشرده)، شامل دستگاه های مخزن حرارتی (خشک کن) که با مشعل گازوئیلی یا گازی تغذیه می شود، شروع و سبب خشک شدن مواد اولیه ترکیب شده  ورودی به خط تولید می شود.

مواد اولیه مخلوط شده پس از ورود به اکسترودر با فشرده سازی توسط دستگاه ماردون در سیلندر، زغال فشرده (بریکت) مرغوبی تولید نموده و آماده بارگیری در کوره صنعتی و سنتی می شود.

 

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *