موس کره بادام زمینی با پای

پای

موس کره بادام زمینی با پای

موس کره بادام زمینی به تنهایی دسری خوشمزه می باشد اما برای تنوع پای را با این موس تهیه نموده ایم.استفاده از پای با موس کره بادام زمینی مناسب برای هر سلیقه و هر فردی می باشد.

مواد مورد نیاز موس کره بادام زمینی با پای :

روغن گیاهی : به مقدار لازم

بیسکوییت شکلاتی کرم دار : 7 عدد

کره آب شده : 60 گرم

شکر : 4 قاشق غذا خوری

چیپس شکلاتی : 230 گرم

خامه : 155 گرم

خامه پرچرب : 410 گرم

شربت درت : 2 قاشف غذا خوری

وانیل : 2 قاشق چای خوری

چیپس کره بادام زمینی : 170 گرم

کره بادام زمینی : 2 قاشق غذا خوری

دستور تهیه موس کره بادام زمینی با پای :

فرکره را روی دمای 180 درجه سانتی گراد و یا 350 درجه فارنهایت قرار دهید تا گرم شود.قالب پای را با اسپری روغن چرب نمایید.بیسکوییت ها و نیز کره ذوب شده را همراه شکر در مخلوط کن بریزید تا کاملا پودر شود.این مواد حالت خمیری شکل پیدا می کند.مواد را در کف قالب بریزید و به مدت زمان 15 دقیقه در فر گرم شده قرار دهید.

چیپس شکلاتی را همراه خامه و نیز شربت ذرت را همراه یک قاشق چای خوری وانیل در کاسه ای بریزید و هم بزنید.پس از آن مواد را به مدت زمان 2 تا 3 دقیقه در ماکروفر قرار دهید تا شکلات ها ذوب شود و دوباره به هم زدن ادامه دهید.

مواد را روی پای بریزید و به مدت زمان 10 دقیقه در فر قرار دهید.چیپس کره بادام زمینی را همراه 180 گرم خامه چرب را در کاسه ای بریزید و مدت زمان 15 دقیقه در ماکروفر قرار دهید تا کاملا ذوب شود و مخلوط شوند.مواد را با یک قاشق چای خوری وانیل مخلوط نماییدو اجازه دهید تا سرد شود.

باقیمانده خامه را با با دو قاشق شکر مخلوط نمایید تا غلیظ شود و کم کم به کره بادام زمینی اضافه کنید.مواد را روی لایه شکلاتی پای بریزید و به مدت زمان یک ساعت در یخچال نگهداری نمایید.

نوش جان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *