شیرینی و میوه های وحشت

شیرینی و میوه های وحشت

استفاده از شیرینی ها و کیک های خاص ، باعث خاص شدن شما در مهمانی ها می شود.گاهی با کمی سلیقه و حوصله می توانید عزیزان خود را خوشحال نمایید و یا حتی سورپرایز.این نوع از شیرینی نوعی کوکی وحشت می باشد.مدل و شکل خاصی که دارد باعث این نام برای آن می باشد.

به راحتی و به سادگی می توانید شیرینی وحشت را در منزل خود تهیه نمایید.ترجیحا از گلابی و کدو استفاده کنید .هم چنین نان شیرینی های کوچک نیز تهیه نمایید.چون زمان آماده سازی برای این نوع شیرینی 10 دقیقه می باشد ، پس همه افراد به درست کردن آن علاقه مند می باشد.

 

مواد مورد نیاز شیرین وحشت:

کره                            4   قاشق غذا خوری

پودر شیرینی                 1 بسته

کوکی های میوه ای          به تعداد لازم

ذرت                           مقدار کمی

تراشه های شکلات در رنگ های گوناگون

 

دستورتهیه گلابی و کدو به شکل شبح:

شما می توانید به راحتی گلابی و کدو را به شکل شبح در آورید .برای این کار به چوب بستنی نیاز دارید.هم چنین باید از آب نبات های ذوب شده استفاده کنید.اما استفاده از شکلات های رنگی نیز توصیه می شود.

چوب را در بالای میوه قرار دهیدو میوه را در آن فرو ببرید.شکلات ها را درون ظرفی ریخته و آنها را ذوب کنید.این کار را برای پوشش روی میوه ها به کار می بریم .برای میوه کدو بهتر است از شکلات نارنجی استفاده کنید.برای میوه گلابی از شکلات سفید رنگ برای پوشش آن استفاده نمایید.بعد از پوشاندان سطح میوه ها با کمی شکلات آب شده به رنگ قهوه ای و نیز خلال دندا ن روی میوه های خود صورت های ترسناک را ترسیم کنید.سپس به مدت زمان 4 تا  5 ساعت آنها را در یخچال قرار دهید.می توانید برای چشم ها و بینی ها از آبنبات های رنگی استفاده کنید.

دستور تهیه شیرینی وحشت به شکل حیوانات :

تابه ای را انتخاب نمایید و روی حرارت ملایم بگذارید.کره را روی حرارت قرار دهید تا ذوب شود.سپس کمی ذرت را اضافه کنید و بگذارید تا گرم شود.پس از آن خرده ها و پودر شیرینی را به آن اضافه کنید.بگذارید تا این مواد خود را بگیرد.بلافاصله مواد را درون ظرف دیگری بریزید و با کاردک خوب پهن کنید تا مواد سرد شود.روی مواد را با فویل بپوشانید و اجازه دهید کمی بماند.سپس آن را در برش ها و طرح های جدید در بیاورید.روی کوکی ها سوراخ ایجاد کنید و به شکل لب و چشم در بیاورید سپس آن را پر از شکلات های رنگی کنید.بهتر است متناسب با رنگ لب و چشم از آبنبات های رنگی استفاده کنید.

دستور نان شیرینی ساده به شکل ارواح :

نان شیرینی های میوه ای را تهیه کنید و به مانند کوکی هایی که به شکل جن و روح می باشند آنها را برش بزنید و در اسلایدهای یک اندازه ای دربیاورید .سپس این کوکی ها را بگذارید تا کاملا گرم شوند و در نهایت روی آنها یک لایه ی خامه ای سفید رنگ قرار دهید و با کمک چوب کبریت جایی برای لب و دهان روی آنها سوراخ کنید . این حفره ها را به کمک آب نبات های قهوه ای رنگ پر کنید. باید این آب نبات ها را کاملا ذوب کنید  و بعد استفاده کنید.به این ترتیب یک کوکی به مدلی ترسناک را درست کرده اید که آن ها را هم می توانید در ظرف قرار دهید.

 

نوش جان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *