کلینیک آوای هستی

آوای هستی

بهترین  مارک ومدل سمعک کدام است ؟

این سوالی است که ذهن بسیاری از افراد که نیاز به استفاده از سمعک دارند را به خود مشغول کرده است. در واقع باید گفت که انتخاب یک سمعک مناسب برای فرد به عوامل بسیاری از جمله نوع ومیزان کاهش شنوایی فرد ، میزان درک شنیداری و قدرت اعصاب در تشخیص کلمات ، استایل زندگی فرد ، جنسیت ، سن ، وضعیت شغلی ، تحصیلی و…. بستگی دارد.هریک از برندهای سمعک دارای قابلیت ها و ویژگی هایی هستند که برای نوع و میزان خاصی از شنوایی مناسب اند .

تصورات اشتباه در مورد خرید سمعک

بسیارشنیده می شود که مثلا فلانی سمعک مدل x را داردوبسیار راضی است پس من هم همان سمعک را تهیه کنم .ولی این تصوربسیار اشتباه است .در واقع انتخاب مارک ومدل سمعک با توجه به نیازمندی های فرداستفاده کننده می بایست توسط ادیولوژیست (شنوایی شناس ) و به دنبال ارزیابی های کامل وجامع شنوایی واعصاب انجام پذیرد.مثلا بعضی از شرکت هادر ساخت قوی ترین سمعک ها، بعضی ها در ساخت ظریف ترین سمعک ها ، بعضی در ساخت سمعکهای ضد آب یا مثلا یک کمپانی سمعکی با کیفیت صدای بم تر ومناسب برای نوع خاصی از شنوایی وکمپانی دیگرسمعکی باصدای زیرتر برایافرادی که وضوح کلام ندارند مناسب است.

انتخاب سمعک مناسب اولین گام در استفاده موفق از سمعک بوده و فقط می بایست توسط متخصصین شنوایی انجام پذیرد .لذا از خرید سمعک ازکلینیک هایی که صرفا یک برند یا مدل را توصیه می کنند جدا خودداری فرمایید. در کلینیک فوق تخصصی آوای هستی پس از ارزیابی کامل و جامع و مشاوره کامل شنوایی و اعصاب به طور رایگان ، بهترین و مناسب ترین سمعک از میان تمام برندهای معتبر بین المللی متناسب با وضعیت شنوایی شما انتخاب می شود.

avayehasticlinic.com

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *