بیسکوییت فرفره

کوکی

بیسکوییت فرفره با پسته

بیسکوییت فرفره نوعی کوکی می باشد که درست کردن آن بسیار راحت است.هم چنین مناسب برای عصرانه و نیز مهمانی های شما می باشد.بیسکوییت فرفره را می توان با مواد اولیه بسیار کم نیز تهیه نمود.

مواد مورد نیازبیسکوییت فرفره :

آرد همه منظوره            دو پیمانه

کره                            یک پیمانه

نمک                          1/4قاشق چای خوری

پودر شکر                   دو قاشق غذا خوری و نیز نصف پیمانه

پودر کاکائو                  دو قاشق غذا خوری

پودر پودینگ پسته        سه قاشق غذا خوری

پسته خرد شده          سه قاشق غذا خوری

دستور تهیه بیسکوییت فرفره :

ظرفی را برداشته پودر شکر و کره را با همزن برقی مخلوط نمایید تا مواد حاصل شده نرک و سبک شود.تا 120 گرم شکر اضافه تر می توانید به مواد اضافه کنید تا شیری نی کوکی ها را به دلخواه افزایش دهید.

آرد و نمک را با هم الک کنید و به مواد اضافه نمایید.هم بزنید تا حالت خمیر شکل به دست بیاید.خمیر را به دو قسمت مساوی تقسیم کنید.به یکی از آنها پودر کاکائو اضافه کنید.سپس مقدار دیگری از پودر شکر را با آن مخلوط نمایید.

پودینگ پسته را به خمیر دوم اضافه نمایید.هر کدام از خمیر ها را در نایلون قرار داده و در یخچال بگذارید.پس از یک ساعت آن را از یخچال خارج نموده و اجازه دهید تا به دمای اتاق برسد.سپس خمیر را پهن کنید.دو خمیر پهن شده را روی یگدیگر قرار دهید و رول نمایید.سپس به کمک سلفون آن را بپیچید و به مدت زمان سه ساعت در یخچال قرار بدهید.پس از آن از یخچال خارج نموده و برش بزنید.

فر را در دمای 180 درجه سانتی گراد قرار دهید.بیسکوییت های فرفره را روی سینی فر بچینید و پس از آنکه به دمای اتاق رسید به مدت زمان 15 دقیقه داخل فر قرار دهید.این کوکی ها را می توانید در ظرف در بسته به مدت چند روز نگهداری نمایید.

نوش جان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *